Få 1% på en 12, 24 eller 36 måneders opsparingskonto!

Nu har vi gjort det endnu mere attraktivt at have penge stående i kompasbank og tilbyder helt ekstraordinært 1% p.a. i rente, hvis du opretter en opsparingskonto med 12, 24 eller 36 måneders binding. Det kalder vi KOMPAS PLUS.

KOMPAS PLUS* tilbydes i en begrænset periode frem mod sommerferien og gælder indskud fra 100.000 kroner op til maksimalt 750.000 kroner. KOMPAS PLUS er på alle andre områder identisk med KOMPAS FAST – en opsparing med en fast rente og en fast bindingsperiode.

Du kan kun oprette én PLUS konto , men du kan sagtens kombinere dette med andre opsparingskonti i kompasbank op til 3.000.000 kroner – til vores normale attraktive, positive rente på 0,3%, 0,4% eller 0,5% med henholdsvis 12, 24 eller 36 måneders binding.

Det betyder, at hvis din nuværende opsparing i kompasbank samlet er mindre end 2.250.000 kroner, har du mulighed for at oprette en KOMPAS PLUS opsparingskonto med det fulde beløb på 750.000 kroner.

Kom i gang med KOMPAS PLUS og få Danmarks bedste rente her.

Din opsparing er med til at skabe vækst og arbejdspladser over hele landet. Selvom vi passer godt på dit indlån, som en bank skal og bør, så bruger vi samtidig også en del af det til at tilbyde finansiering til de ambitiøse små og mellemstore virksomheder (SMV’er), der hverken har tid eller råd til at sætte deres vækst på standby!

Se denne inspirerende fortælling om en dansk SMV, der er i gang med at forløse sit fulde potentiale med finansiering fra kompasbank 🚀 📈

*Ingen oprettelsesomkostninger og gebyrer. Tilbuddet er gældende for KOMPAS PLUS opsparingskonto med 12, 24 eller 36 måneders binding. Lukker du din opsparing før tid beregnes en dekort på mellem 1-2% afhængig af bindingsperiodens længde.