I dag lancerer vi en opgraderet version af Find-dit-Match-testen på kompasbank navigator – vores nye digitale markedsplads til SMV’er, der giver overblik over og adgang til en lang række digitale løsninger.

Siden lanceringen af kompasbank navigator den 1. september er der blevet tilføjet 12 nye partnere til platformen. Det betyder, at du via platformen nu kan få adgang til 50 forskellige løsninger inden for blandt andet HR, salg, bæredygtighed, administration, økonomi og risikostyring.

“Vi har skabt kompasbank navigator for at gøre det nemmere for SMV’er at vælge de digitale løsninger, der kan skabe forretningsmæssig værdi. I takt med at flere partnere er kommet til, og vi har udvidet udbuddet af løsninger, har vi derfor valgt at udvikle ‘Find-dit-Match-testen, som giver nye brugere et pejlemærke i forhold til løsninger,” siger Espen Molin, Head of Marketplace, kompasbank og fortsætter:

“Helt grundlæggende har vi gjort Find-dit-Match-testen mere detaljeret og udvidet med flere spørgsmål, der skal være med til at identificere de konkrete behov, som den enkelte virksomhed har. Vi har også gjort testen mere avanceret rent teknisk for yderligere at præcisere relevansen af de løsninger, som man får præsenteret. Vi er godt tilfredse med opgraderingen og glæder os til at se, hvordan den bliver taget imod,” siger Espen Molin.

Find-dit-Match-testen fungerer ved, at du besvarer en række spørgsmål om din virksomhed. Du vil fx blive spurgt til, hvad der udfordrer jer mest i forhold til salg og vækst, hvad I fokuserer på i forhold til jeres klimaindsats, og  hvad jeres behov er i forhold til finansiering.

Efter du har besvaret alle spørgsmål, bliver jeres virksomhed matchet med en række relevante løsninger på basis af jeres konkrete behov. Har I fx udfordringer med jeres digitale tilstedeværelse og rekruttering, vil I blandt andet blive præsenteret for vores to stærke partnere nimble og Shortlist, som kan hjælpe jer med henholdsvis udviklingen af jeres brand og med at finde kvalificerede kandidater hurtigt og effektivt.

Testen består af op til 18 spørgsmål og tager kun et par minutter at gennemføre.

GÅ TIL TEST