Renten skal ned! Det er der en udbredt enighed om, når man kigger rundt på de forskellige centralbanker og cheføkonomers kommunikation de sidste mange måneder.

Spørgsmålet man skal stille sig selv som privat opsparer er derfor ikke om, men hvornår og hvor meget, renten kommer ned. Svaret vil vi ikke spå om i kompasbank, men vi vil gerne tilbyde danskerne Danmarks bedste rente* på 3,40%, som løber helt ind i 2026, hvis du opretter en opsparing med 24 måneders binding nu**. Det vil sige, at vi garanterer den samme høje, attraktive rente på din opsparing i hele perioden, uanset hvordan renterne udvikler sig.

Helt konkret kan du tjene 51.521 kroner før skat, hvis du placerer et beløb helt op til indskydergarantien på cirka 745.000 kroner (100.000 euro)*** på en KOMPAS FAST opsparingskonto med 24 måneders binding.

Og det uden at røre en finger.

Opret en opsparingskonto.

Din opsparing bidrager til vækst i Danmark

Opretter du en opsparingskonto hos kompasbank, får du ikke kun mere ud af dine penge – du bidrager også til at skabe vækst og jobs i Danmark.

Det er nemlig indskuddet fra private danskere – som dig – der gør det muligt for os at tilbyde finansiering til små og mellemstore virksomheder. På den måde er din opsparing i kompasbank med til at skabe bedre muligheder og nye arbejdspladser til glæde for dansk erhvervsliv og samfundet som helhed.

Hør hvordan vi har hjulpet forskellige SMV’er med at skabe vækst lige her.

*MyBankers opgørelse over indlånsrenter for opsparingskonti med 2 års binding i Danmark pr. 13. februar 2024.

**Gælder kun ved oprettelse af en ny opsparingskonto med 24 måneders binding.

***Din opsparing er dækket af indskydergarantien op til 100.000 euro (ca. 745.000 kr.) Vær dog opmærksom på, at indlån over 100.000 euro (ca. 745.000 kr.) ikke er dækket af indskydergarantien.