Den 1. november rammes 10.500 virksomheder af fristen for tilbagebetaling af momslån 4 og A-skattelån 1 for samlet 2,3 mia. kroner, mens der afdrages på 4,4 mia. på eksisterende betalingsordninger hos Skattestyrelsen.

Uanset, om du har mulighed for at betale dit lån tilbage til Staten før deadline den 1. november, allerede er på en betalingsordning eller overvejer at komme på en betalingsordning hos Skattestyrelsen, kan det for mange virksomheder giver god forretningsmæssig mening at afsøge alternative finansieringsmuligheder.

Hver eneste uge hjælper vi danske SMV’er med at indfri dyr gæld og opnå en bedre kapitalstruktur, så de får mest muligt ud af deres likviditet. Hvis du vil høre mere om dine muligheder for at få lidt mere økonomisk frihed i en tid med stigende usikkerhed, er du velkommen til at booke et møde med en af vores erhvervskundechefer.

*En virksomhed kan straksindfri en betalingsordning hos Skattestyrelsen og tilbagebetale et lån med dags varsel. Kilde: Skattestyrelsen.